Google

måndag 3 december 2012

Liten chock?!

Sitter och pluggar i köket med julmusik på högsta volym. Just nu är det "vår julskinka som har rymt" och den låten får mig alltid att le. Och som genom att trollslag fick jag ett sug efter att blogga! Smög mig in här för att se om det skulle hänga kvar om jag öppnade sidan. Men gissa vad som slog mig i ansiktet då?!
MIN STATISTIK. Den är superhög?! Och det är snart en hel månad sedan jag bloggade sist? Väntar ni på att jag ska skriva eller peppar ni mig för att jag skriva...? Jag blev iallafall super taggad på att skriva värsta super inlägget nu.
Men som sagt sitter jag och pluggar och är lite stressad över uppgiften så det får bli ett tråkigt och snabbt inlägg!

Det senaste som har hänt:
- börjat en ny kurs i skolan! faktiskt både intressant och rolig.
- nästan kommit ikapp med allt plugg , jippie!
- familjen var här i helgen. Super mysigt!
- Marcus familj kommer på onsdag, min födelsedag! Också üübermysigt!
- har julpyntat lägenheten så det är nästan så jag gråter när jag går in alla rum för att det är så fint. ja jag älskar våran lägenhet!
- hmm.. har varit på bio två gånger i november?! chockartat i know. såg först breaking dawn part 2, som jag längtat efter sååå länge. typ sen ja läste boken för cirkus 3-4 år sedan! haha
sedan såg vi skyfall som jag trodde skulle vara värdelös men som var kanon bra! var dock tvungen att gå och kissa mitt i filmen för att den var så förbannat lång. så nu har jag checkat av en grej på min (ickeexisterande) göra-innan-jag-dör- lista- nämligen gå barfota inne på en biograf
-jag har dessutom hittat 1 blogg till som jag följer slaviskt. går in varje morgon och läser de nya inläggen. love it!
- nu vet jag inte vad som har hänt mer? kan skriva lite mer invecklat sedan kanske. och lägga upp bilder på vår üüber mysiga lägenhet. iallafall de rummen som fortfarande är städade sedan helgen hihi.

Nu måste jag återgå till plugget! Men så kul att ni fortfarande kikar in här ibland och tittar om jag skrivit!

Nähä, nu kan jag inte lägga upp bilder heller? Jaja ska pyssla lite med detta sedan. Nu fortsätter jag med min julmusik <3 Julkänslan är här! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar