Google

fredag 28 december 2012

Dålig på att uppdatera

Jag är helt otroligt kass på att komma ihåg att blogga alltså. Det är så tråkigt att skriva på mobilen och jag har aldrig "tid" att ta upp datorn och sätta mig i lugn och ro. Men just nu har jag det!
Sitter i soffan och lyssnar på Marcus som spelar lite med Ludwig. Snart ska vi käka lite lunch och sedan åka till Falköping.

Vi ska ju flytta Caroline och Magnus lägenhet idag. Vi skulle gjort det igår egentligen men det var lite krångel med förra hyresgästerna och hyres bolaget så det får bli idag istället. Hoppas bara att det går att lösa idag för imorgon åker vi ju hem och då står de själva med flytten. Men det blir nog gjort idag!

Vad har mer hänt denna veckan? Har varit borta en vecka nu och jag börjar faktiskt längta hemåt. Saknar min säng och att kunna sova genom en hel natt utan att vakna haha. Jag vaknar varje natt av att jag eller Marcus rullar in i varandra på gummi madrassen. Men det är ganska mysigt också för vi kommer ju att ligga ganska nära varandra också haha.

Nej nu ska jag springa upp och byta kläder så jag är färdig att åka. Skriver nog snart igen, annars typ söndag när vi är hemma igen. Lillebror hänger ju med oss hem och firar nyår så det ska bli riktigt mysigt!

/bajsbajs


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar