Google

onsdag 26 december 2012

Jul uppdatering

Hejsan hoppsan allihopa!
Har varit über dålig på att blogga nu igen. Men det har varit jul och det har varit en massa andra saker som har hänt. Massa mys med familjen och vänner och då försvinner tiden till att blogga. Det tar för lång tid att ta fram datorn och krångla när man bara vill sätta och mysa med alla andra.
Men nu har jag några minuter över och skriver ikapp lite!

På julafton var vi hos mamma och firade julen. Alla från mammas sida var där och firade tillsammans med oss. Så kul att träffa mormor och morfar och allihopa igen. Så himla länge sen jag träffade alla samtidigt så det var mysigt! Vi skrattade åt gamla minnen och pratade om saker som hänt sedan vi träffades senast.

Igår åkte vi till Marcus familj och befinner oss just nu i Falköping. Så det har blivit två jular i år, det är mysigt tycker jag! För då får man uppleva allting två gånger haha, all god mat och allt mys som hör till julen.
Nu sitter vi och kollar på katten Gustaf och snart ska vi bege oss in till stan och mysa lite.

Ska försöka hinna med min blogglista också, som jag (såklart) har helt glömt av


tomten var lite läskig först...



massage...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar