Google

lördag 29 december 2012

Taken 2 + dag 15

Vi har precis kollat klart på Taken 2 och jag sitter och gnuggar mig i ögonen. Försöker hålla ögonen öppna men är faktiskt sjukt trött nu. Filmen var riktigt bra dock, jag har hört många som tycker att den är så himla dålig men det är den inte. Jag tycker 1an är mycket bättre om man jämför men som helhet är denna också bra. Vissa saker är lite överdrivna, de vill t.ex. verkligen få Liam Neeson att framstå som en värsta överlägnsa hjälten, som de verkligen lyckades med i 1an. Men den är lätt värd att se, både dottern och mamman får en större roll vilket gör filmen lite bättre också.

Iallafall jag tänkte jag skulle komma ikapp lite med listan så jag drar en till idag! Nämligen dag 15,

Dagens skratt
I slutet på filmen så sitter de allihopa och käkar glass på en träpir ute i havet. Jag som har lite alkohol i kroppen plus förmodligen feber får världens ryck och börjar gapskratta.
"Tänk om det hade kommit värsta fuckade hajen där nu och bara käkat i sig alla de där träpinnarna! Isåfall hade ju hela den där glassbaren ramlat i vattnet!"

Snacka om att någon har sett för många hajfilmer där hajarna är helt störda och käkar sig genom metall...? Hahahaha.

Nu blir det skräckis.

ungefär så där fast mycket smalare "pinnar"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar