Google

fredag 7 december 2012

Dag för dag, blogglista


Inte för att jag egentligen har någon större bloggtorka så kör jag ändå på en blogglista. Mest för att jag tycker att det är ganska roligt och ha något nytt att skriva om varje dag, och för att så varierar man det lite! Och då är det mindre risk att jag tröttnar på att skriva. Denna listan har jag gjort själv, har tagit lite inspiration från Carolines blogg och lite från nätet men det mesta kompade jag ihop själv. Det är bäst så, för då kan man själv välja om vad man vill skriva om.

 Blogglista ;
  1. Om mig.
  2. Husdjur
  3. Min stora dröm
  4. Favoritfilmer
  5. Familj
  6. Positiva/negativa egenskaper
  7. Favoritmat
  8. Mitt stjärntecken
  9. Vår lägenhet
  10. Något som gör mig glad
  11. Något som gör mig arg/ledsen
  12. Ställen jag bott på
  13. Ett minne
  14. Bloggar jag läser
  15. Dagens skratt
  16. Bilder från förr
  17. En bild på mig nu och en på mig förr
  18. Bästa frukosten
  19. ”En första” gång
  20. Tio sanningar om mig
  21. En låt som ”säger mig något” 
  22. Favorittid på året
  23. En rädsla
  24. Någon jag saknar
  25. Myskväll/utekväll? 
  26. Varför började jag blogga?
  27. Dröm lägenhet/hus
  28. Favoritstad
  29. Vad finns i min väska?
  30. Våran bil
  31. Solsemester/ skidsemester?

Bowling-date (gammal bild)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar