Google

onsdag 12 december 2012

Magbesvär och trötthet

Ja vad gör jag uppe nu? Borde ligga i sängen och sova för länge sedan. Men Marcus och jag har suttit och pratat och försökt lossa min knut i magen. Men det har fortfarande inte släppt så det blir nog att jag är hemma imorgon och bara tar det lugnt. Ska försöka ändra lite i min uppgift och så, så jag får det gjort någon gång.

Imorgon ska jag åka till telenor också, hämta ut min nya telefon + fråga de vad som händer med min gamla telefon som är på lagning? Hoppas bara att de inte tycker att det är konstigt att jag hämtar en ny men samtidigt bryr mig om min gamla, oops. Kommer iallafall vara gött att ha en bättre telefon än Marcus! Dock har det varit gött att vara utan smartphone ett tag. Dock bara en vecka men man blir inte alls lika beroende av att kolla mail och facebook hela tiden. Riktigt skönt! Dessutom har jag lyckats hålla igång bloggandet pågrund av att jag måste sitta vid datorn.

Men nu blir det att sova så att min mage kanske lugnar sig till imorgon, hoppas det.
Ska hoppa i kabyssen och mysa med min man också nu, lite make-up- mys ;)
Getskär- Marcus & Jakob i somras

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar