Google

fredag 21 december 2012

Dag 13, "ett" minne

Jag har så himla svårt att komma ihåg att blogga när jag är borta så här! Det är liksom håll igång hela tiden så bloggen kommer lite på sniskan. Jag tänkte iallafall att jag skulle skriva om de två dagarna på listan jag har missat iallafall!

Iallafall en förresten eftersom jag inte har alla länkar till de bloggarna jag läser här.

Men här kommer iallafall ett minne ! ;) eller fler...

Kunde som vanligt inte bestämma mig för ett när jag började kolla på alla bilder så jag la upp flera!

Adam i Stenungsund. Sjukt bra dag!

Syskonen på ett bröllop

Sjukt mysig dag med Mia, Johannes och Marcus på Hisingen

Slottskogen i början, nykära! <3

Jag och Mia i Stenungsund!

Kul dag i Kungshamn

Framme i Turkiet!!



Bra dag med Mia som vanligt !

En av alla gamla egobilder



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar