Google

söndag 30 december 2012

Förkyld som satan

Godmorgon alla glada. Idag är jag piggare än vad jag var igår men mår samtidigt sämre än vad jag gjorde igår. Har sovit hela natten utan att vakna en enda gång och det var typ en vecka sedan jag gjorde det så var grymt skönt. Däremot vaknade jag typ vid 9 imorse och var tvungen att gå upp och dricka lite för jag trodde halsen skulle gå sönder. Jag är helt tung i huvudet och seg, ögonen bara rinner och det svider när jag tittar på ljuset. Men med lite pills så ska nog detta också gå över!

Vi ska strax iväg och storhandla, kuuuuuul med alla nyårshandlande människor, men det måste göras innan imorgon. Vi har en sån där kupong med 10% på Ica Maxi som går ut imorgon så för att hinna utnyttja den så drar vi dit idag. Ska dessutom in på telenor med en gammal telefon så får jag tillbehör för 250 kr , blir nog ett skal till min iphone. Vill ju inte förstöra den ännu mer.

Idag blir det nog inte många knop här hemma, blir som sagt handling och sedan lite pillande här hemma. Vi ska se nya snabba cash 2 och jag har mutat mig till att få se 1an först så det ska bli  nice. Är det förresten bara jag som är hel såld på Joel Kinnaman..? Jag tycker egentligen inte att han är så himla snygg men han gör sina roller så sjukt bra.

snygg eller bara cool..?

Jag ska försöka sminka mina rinnande ögon nu och täcka för min röda näsa. Sedan ska jag klä på mig (yes sitter fortfarande i pyjamas) och sedan blir det affären nästa!

Kanske hinner med min lista också, för det är ju ett av mina favorit inlägg idag..!

bjuder på snea brillor och roligt face! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar