Google

onsdag 12 december 2012

Så dålig på rubriker

Tjosan trosan alla pungråttor. Är på riktigt gott humör just nu för jag har skickat in mitt (DJÄVLA) arbete nu för andra gången. Hoppas att det blir bra denna gången bara. Iallafall så är det gött att det är inskickat! Så kan jag iallafall släppa det för denna gången.

Fick inte min nya telefon förut, de hade ingen i lager varken på Bergvik eller inne i stan. Sugigt som fan men vad ska man göra? Hinner kanske förhoppningsvis få den innan vi drar till Göteborg. Men på ett sätt hoppas jag inte det för då kommer jag vara så mobilifierad igen så kommer sitta och nöta där hela tiden. Bättre med en knapp telefon så man bara svarar när det ringer eller om man får sms. Har iallafall fått svar om min inlämnade telefon också, de kommer att byta ut den så kommer få en ny gööött.  Så om någon är intresserad av en billig sprillans ny iphone 4 så är det bara att höra av sig !

Nu ska jag slå ner min lilla rooompa i soffan och ta en clementin. Ska börja kika på nästa uppgift också men tänker att jag kanske kan göra det senare ikväll eller imorgon. Nu blir det iallafall sista säsongen av Gossip girl. Dör vad sorgligt egentligen? Men hoppas det slutar med att Chuck får Blair till slut.

Hörs senare ,
/hopplös romantiker

romantiker i köket 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar