Google

lördag 22 december 2012

Snart dags

Har varit och kollat på Jakobs match nu. Det var en grymt spännande match och vi hejade hela tiden på vårt lag! Det slutade med 5-5 vilket var tur för jag trodde inte det skulle gå så bra. Väldigt jämna lag var det verkligen.

Nu sitter vi nere i källaren och tjötar lite. Marcus och jag ska snart bege oss ner till Göteborg, han ska på bio och jag ska till Misaaaan <3 Underbart , längtat hur länge som helst nu. Lovar att ta en massa kort som jag kan visa för er sen när jag kommer hem igen. Tar inte med mig datorn till Mia men jag kan blogga när jag kommer tillbaka sen.

Marcus den fusken ska ju se Hobbit på bio med sin bror. Vill också se den men det ska jag inte göra förrän det går att ladda ner hemma, orkar inte gå på bio i typ 3 timmar?! Haha trots att den förmodligen kommer vara grym.

Nu ska jag försöka få Marcus att byta musik och så ska jag umgås lite med familjen. See ya!

Lite egobilder!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar