Google

måndag 17 december 2012

Biblioteket

Sitter i mitt hörn nu. Längst in i biblioteket nära barnhörnan så jag sitter och lyssnar på bebistjatter och Lisa Nilsson. Känns underbart! Har skrivit ut min uppgift nu också, så nu är det bara att njuta och läsa.

Hittade min favorit bok som jag läste säkert 15 ggr när jag var yngre. Mycket sex och kärlek i den boken haha! Gullig man var, jag känner igen mig så mycket i personen i boken. Nu efteråt kan man tänka att jag nog tog efter henne lite. Häftigt att man kan känna sån samhörighet med någon som är påhittad, en sån författare vill jag bli. Som kan nå och få människor att känna sig samma. Hur tror ni egentligen Stephanie Meyer träffade så många med sin Twilight ? Jo folk känner igen sig i omöjlig och oövervinnelig kärlek. Alla har någon som man tänker på när man läser boken, iallafall hade jag det verkligen när jag läste de för första gången.
/ bok slukaren





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar