Google

tisdag 4 december 2012

Berget är borta

Sitter här nu igen på stolen i köket och har återigen kramp i rumpan och börjar känna av lite nackspärr. Men vad gör det nu? Har tillbringat ganska många timmar på stolen även idag så för några minuter sedan skickade jag ÄNTLIGEN in min uppgift. Den är typ 1½ månad sen och jag har haft ångest över det sedan den skulle varit inlämnad men nu känns det så himla SKÖNT att den är inskickad. Nu är det bara det sista kvar, att typ opponera på den, vad nu det kan innebära. Men det går säkert bra. Ska släppa den för tillfället och hoppas att jag får bekräftelse från min lärare imorgon. Inatt kommer jag sova så gott, är sjukt trött och dessutom så otroligt glad att jag är med det här berget som bosatt sig på mina axlar.

Höll dessutom på att få hjärtinfarkt förut?! Jag skulle starta datorn direkt när jag kom hem förut bara för att bli klar med uppgiften så fort som möjligt. Men vad händer då?! INGENTING. Jo den startar och ser ut som vanligt och sedan fastnar den, vad jag än gör så händer inget. Jag börjar få smått panik och startar om typ 1340 gånger och börjar skrika i panik. Marcus försöker fixa det och rycker sedan på axlarna precis som vad ska jag göra åt det? Och ja vad skulle han göra åt det? Mitt arbete och ALLA min BILDER skulle försvinna, buhuuuu. Jag såg mitt liv bara försvinna... Haha nej men så satte sig Marcus en stund och pillade och lyckades starta i felsäkert läge. Mixtrade lite och pillade lite till. Och hux flux så fungerade den igen?! Magiska fingrar eller vadå! Jag måste investera i en sån där hårddisk... men det är så dyrt?

Nu ska jag bara tillbringa några minuter till framför datorn- för nöjes skull- sedan ska jag gå och mysa lite med Marcus innan det är dags för sängen igen. Idag funderar jag ärligt på att lägga mig typ tio och verkligen sova ut. Men det kommer aldrig hända, kommer säkert bli att jag somnar två som det har varit de senaste två veckorna haha. Det är så svårt att lägga sig när det finns massa saker man kan göra uppe? Men jag ska verkligen försöka idag. När vi har hämtat tvätten i tvättstugan ska jag byta till pyjamas krypa upp i soffan med älsklingen, koka en kopp te och njuta en stund. Sedan ska jag sova, så nu var det bestämt.

Imorgon, ja, vad är det för dag imorgon? Föreläsning i skolan och sedan kommer Marcus föräldrar och bror hit. Ska bli super mysigt! Men jisses vad vi har besök helt plötsligt va? Jaa men det är ju för att jag fyller 20 bast imorgon. Har inte ens fattat det själv än, så konstigt att jag kommer få gå in på systemet och köpa vad jag vill haha.

Oj vilket långt inlägg det blev. Det blir så när jag bara ordbajsar på utan att tänka på vad jag skriver. Mitt huvud är mossigt idag med, det är nog därför. Vänta bara till jag har släppt den här uppgiften då kommer jag återgå till gamla tråkiga korta inlägg igen haha. Nej det får vi inte hoppas va? Detta är lite roligare, men inte får långa heller...

Nej nu måste jag sluta.
Ska kolla lite bloggar och tjöta lite på facebook sedan blir det som sagt pyjamas, tvätt och mys som gäller innan sängen.
See ya bitches!

Våran underbara säng <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar