Google

tisdag 12 februari 2013

BILjävel

Jädrar vad jag är trött på våran bil i nuläget. Marcus skulle iväg imorse och gick medan det fortfarande var mörkt ute. Jag låg kvar i sängen och skulle kika lite på Netflix och se om jag skulle somna om lite. Då ringer Marcus och får inte igång bilen... Så det var ju bara att springa upp och klä på sig. Som tur var fick Marcus knuffat igång den men den lät lite knepigt. Iallafall så kom han iväg och kom dessutom fram helskinad- väldigt skönt! Haha men efter jag vart ute så var jag ju alldeles för pigg för att lägga mig igen så nu sitter jag i soffan framför en film. 


inte min favorit just nu...


Idag är det pluggdag för mig! Så så fort jag har vaknat till så ska jag sätta igång. Dags att visa att jag faktiskt går på universitetet. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar