Google

onsdag 27 februari 2013

Onsdag morgon

Godmorgon på er.! Jag är uppe och hoppar precis i detta ögonblick. Har precis käkat frukost och ska bege mig mot bussen om en stund. Det är redan ljust ute (underbart) så jag slipper gå i mörker sedan. Så himla härligt att det börjar bli ljusare på morgonen, dessutom tar det längre tid på kvällen innan det blir mörkt.

Igår hade jag svårt att somna fastän jag var super trött. Vi la oss ganska tidigt så vi hann mysa ordentligt med massage och mys haha. Så skönt att få massage precis innan man somnar, då somnar man så avslappnad. Dock så somnade jag ju inte så snabbt som jag hoppats så jag fick ligga och lyssna på Marcus snarkningar ett tag innan jag också somnade. Är på grund av det lite trött idag så vi får la hoppas att jag somnar snabbare ikväll.

Nej nu måste jag fixa mig innan jag ska gå. Sminka mig, packa väskan och släcka överallt. Blir lite att göra innan jag kan gå iväg så det är bäst att börja i tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar