Google

måndag 18 februari 2013

Middags tid

Har landat hemma och varit hemma ett tag nu. Ska börja med maten tänkte jag så att det blir mat någon gång idag. Känner att magen börjar ropa efter mat nu så då är det dags. Dagen har gått så himla fort idag känns det som. Känns som att jag alldeles nyss vaknade och nu är det redan dags för middag.

Marcus och jag tog en riktig PANGfika på Ikea förut. För att vi var sjukt glada och sugna på fika helt enkelt. Så skönt när man kan ta en sån där riktig spontan/rörig fika mitt på dagen. Det var både billigt och gott men negativt är ju som alltid på Ikea är ju att det alltid är så himla rörigt. Mycket folk och hög ljudnivå.

Men nu som sagt ska jag gå och börja med maten! Är super hungrig så känner att jag får sätta fart nu så det går fort. Marcus ska också få hjälpa till- hans uppgift är att skära grönsaker! ;)

Alldeles för mycket gott..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar