Google

fredag 1 februari 2013

Bloggtips

Kom precis på att jag har fått ett förslag om vad jag ska blogga om! Har ju så dåligt med idéer att skriva om nya saker, just därför blir det inte mycket nya inlägg. Jag läser fortfarande mina favoritbloggar slaviiiskt varje dag men ändå hittar jag ingen inspiration. Det kanske är just därför jag inte kan komma på något att skriva om...? Haha

Jaja jag ska iallafall skriva om vad jag tror att jag är om 10 år! Det var Caroline som tipsade mig om det för ett tag sedan men jag har änna glömt av det också. Så nu passar jag på medan mina fingrar glöder. Nu springer det bara över tangenterna och jag har massor av tankar men det får bli en annan gång. Nu blir det bara 10-års-planen!

Om tio år är jag för längesedan klar med min utbildning (puuh...) och Marcus och jag kommer att ha bildat familj. Iallafall miinst ett barn kommer vi att ha om tio år, om inte fler då. Jag menar om tio år så är jag fasen 30 bast?! Sjukt känner redan 30 årskrisen komma hitåt.... Men ja jag tror att vi bor i ett hus någonstans, i vilken stad eller vart det ligger har jag faktiskt inte den blekaste om. Just nu pendlar det mellan olika städer varje dag i mitt huvud. Göteborg. Karlstad. Stockholm. Happaranda. Los Angeles. Så vart vi slutar om 10 år är helt sjukt svårt.
Men vi kommer iallafall ha barn, hus, (kanske) hund och en bra stadig grund för våran familj.
Jag verkligen längtar till om tio år när vi får se hur det är! Hur det känns med en hel familj. Det bästa med den känslan är att jag inte känner oro, tveksamhet eller ångest. Jag bara längtar till att få börja vägen ditåt! Jag vet att det är rätt person jag vill allting med och jag vet att så länge det kommer vara vi två tillsammans så kommer allt bli bra. 


They said Never,
We said Forever!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar