Google

måndag 4 februari 2013

OhMyGod...

...fick precis reda på vem som är Gossip girl?! Otroligt att jag har sett 6 säsonger och inte listat ut det förrän nu. Häftigt alltså, att jag har kollat hela tiden och inte ens kunnat gissa mig till det här. Insåg det precis 5 minuter innan man fick reda på det! Men nu ska jag hålla mina fingrar i styr istället för spoila för er vem det är ;) Men det kunde faktiskt inte sluta på ett bättre sätt än det gjorde nu. Avslutet på denna evighetslånga (ibland sjuka...) serie är nu här, och det är perfekt!



Vi storstädade här hemma igår och det är så himla lyxigt nu när man vaknar och det är så fint överallt. Det svåra nu är ju att försöka hålla det såhär istället för att stöka ner igen. Det funkar de första två dagarna men sedan är det kört igen. Så mitt mål denna gången är att försöka låta det vara iordning och städa lite varje dag. Vi får väl se hur det går dock ! Haha.

Det värsta när man har gjort det så här fint är också att man ser vad som fattas, vad man skulle vilja ha mer. Nya möbler, gardiner, tavlor och massa fina prylar. Våran lägenhet har så stor potential att bli otroligt fin, visserligen är den fin nu med, men bättre kan de bli. Så snart vi får pengar så ska vi börja fixa med det här.


2 kommentarer:

  1. ja men ahde ju ingen aning om att det skulle vara dan...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha hoppas ingen läser kommentarerna nu så de får reda på det iallafall! :)
      Men nej jag blev helt chockad när jag förstod det. Det var ju rätt person det borde vara dock :D

      Radera