Google

fredag 8 februari 2013

Herr och Fru Eftermiddag

Jaha nu har hela den här dagen sprungit iväg också, dagarna bara försvinner känner jag. Det är redan den 8onde februari idag och det är bara tjugo dagar kvar på månaden, sjukt vad tiden går fort. Men det är väl bra också antar jag, att tiden går framåt.

Jag var och gjorde min intervju imorses på en förskola inte alls långt ifrån oss. Var super nervös innan jag kom fram men det gick kanon bra. Kände mig hemma direkt och barnen var jättegulliga. Saknade verkligen att jobba, med alla rutiner, barn och fröknar. Så det var roligt att få lite flashbacks från förra året!

Efter jag kom hem från förskolan så däckade jag i sängen i typ 2 timmar, var super trött + världens huvudvärk. Så jag somnade som ett litet barn och sedan vaknade jag av att Marcus låg bredvid mig och sjöng för mig. Underbart sätt att vakna.

Nu ska vi strax sticka till Ica och köpa lite saker så att vi kan baka ikväll! Kanon start på helgen. Vad ska ni hitta på i helgen? 

gammal bild!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar