Google

torsdag 7 februari 2013

Bloggtips- blogg

En av mina favoritbloggar (som jag läser slaviskt) är en tjej som heter Linda Mark. Hon bloggar om livet som bonusmamma och sambo. Hon skriver super kul, ärligt och bjuder alltid på nya läsvärda inlägg! Så jag tycker att ni allihopa borde gå in och läsa hennes blogg faktiskt. Ni kommer garanterat att fastna, precis som jag gjorde efter första inlägget!

Och varför ifrån ingenstans skriver jag om henne nu då...? Jooo för att häromdagen länkade hon ett album på spotify. Jag hade inget bättre för mig så tänkte att jag skulle följa hennes musiktips och lyssna. Och ja, jag blev helt fast. Det är ingen musik jag brukar lyssna på men det var verkligen harmoniskt och lugnande. Typ sån musik som man kan somna till, eller lyssna på bussen på morgnen när man är som tröttast.

Agnes Obel – Philharmonics (Spotify länk)
Nummer 2 på listan är min favorit hittills! Jättemysig.


http://nothiinglastsforever.blogg.se/ Lindas blogg för er som vill läsa!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar