Google

fredag 1 februari 2013

Telefonsamtal

Hej Caroline!
Eftersom att jag är så dålig på att blogga så slänger jag upp ett inlägg nu.
Vi lever och mår super bra båda två. Är underbart att det är fredag och ska verkligen
njuta av helgen. På schemat står det storhandling, promenader och filmer! Sen kommer det säkert
dyka upp något annat spännande under tiden men det ska bli skönt att få ta det lite lugnt. Ska dessutom försöka städa lägenheten i helgen, den ser ut som ett fucking jävla bombnedslag?!

Vi var ute och gick en sväng förut också. Så otroligt skönt med frisk luft och få röra på sig lite. Vi gick bara runt här i området och pratade och det var mysigt. Man kommer in på så roliga samtalsämnen när vi är ute, det är lättare på något sätt.

Men nu ska jag fortsätta lägga mig i ditt Caroline och Marcus samtal och sedan ska vi kika film. Ska bli skönt att orka vara uppe lite längre idag eftersom vi får sova längre imorgon. Ska stänga av telefonen under natten så jag inte blir störd av massa sms och annat. Moahah. 

SÅ nu har jag pluggat din lilla pussgurka! Saknar dig massor, hoppas vi ses snart stumpis.
melwinsmamma.blogspot.com

snyggt huh?! Fotograf Caroline Lensén!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar