Google

torsdag 14 februari 2013

Kanon dag!

Ååh vilken jädra bra dag det är idag. Längesedan jag vaknade på ett sådant strålande humör som jag gjorde imorse. Låg kvar lite i sängen och mös med mig själv innan jag gick upp. Har precis käkat frukost, en nyttig sådan till och med. Har precis vädrat lägenheten en stund med vid öppen balkongdörr också, det känns verkligen att man vaknar till och känner den friska luften när det blir så kallt.

Nu sitter jag här i soffan framför min nuvarande favvoserie och njuter av att jag är lite ledig. Börjar skolan om några timmar men det är skönt att starta dagen tidigt ändå. Jag somnar så skönt på kvällen då. Vi sover alltid med fönstret lite öppet också och det gör sjukt mycket med luften, slipper vakna med andan i halsen och knappt få luft liksom. Öppet fönster på natten is tha shit <3 

Idag ska Marcus och jag fira! Inte bara för att det är alla hjärtans dag utan en annan (privat) sak också, ska bli gör mysigt. Tända massa ljus, äta god mat, lyssna på skön musik och bara njuta! Det är väl ganska passande att göra på alla hjärtans dag? Det är ju trotts allt våran kärlek vi ska fira <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar