Google

torsdag 14 februari 2013

Fötter i ugn...?

Oh yes! Tog precis ut en baugette ur ugnen som jag tänkte äta till lunch innan jag åker till skolan. Sedan lät jag ugnen stå öppen så jag kunde värma upp lägenheten lite extra för det är kallt härinne. Så passade jag på att stoppa in fötterna också, haha eller ja inte hela vägen in men iallafall så jag kände värmen på fötterna. Otroligt skönt kan jag säga! De blev varma på en gång och det bukar inte hända.

Mmm värme


Fick precis sms av mamma också, hon skulle tagit med lillebror och kommit upp i helgen men det blir tyvärr inte så. Hennes (bajs)chef kunde inte ge henne ledigt så vi får skjuta upp det ännu längre. Jag har inte träffat de sedan JUL?! Det är fan 1½ månad sedan nu, och nu blir det inte förrän i mitten på mars. JävlajobbhelveteochjävlaKarlstadstadsomliggersåförbannatlångtbortfrånalltochalla. Men ja det är bara att hoppas på att månaden går fort och att de snart kommer och hälsar på oss! Det känns verkligen att det är piss att bo så långt bort utan pengar att åka ner till familjen. Vad skönt det hade varit ifall det var framtiden nu så vi kunde telepatera oss till Göteborg? Bara klick så sviiisch är vi helt plötsligt hemma!

Nej nu ska jag sluta detta deprimerade/irriterade inlägg och äta min lunch innan jag ska iväg. Ska försöka få iordning på mitt kråkbo till hår också så att jag kan visa mig bland folk. Puss på det.

Ps. Fick super gulliga alla <3- dag  sms av både mina (blivande) svärföräldrar + svägerska precis och det räddade min dag! Tycker om och saknar er allihopa vääldigt mycket! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar