Google

tisdag 26 februari 2013

Jag lever loppan, hur lever ni?

Heeeeej alla min trogna bloggläsare. Trots att jag varit en svikare och inte uppdaterat på hela helgen så är min statistik precis lika hög som alltid. Det tar jag som en komplimang! Att ni fortsätter klicka er in här, nu vet ju inte jag om det beror på att ni är oroliga att jag har smällt av här borta i Skoghall eller om det bara är att ni älskar mitt bloggande..? Jag lägger min röst på att det är för att ni älskar bloggen, så får vi se hur detta slutar.

Helgen har som (alltid) gått gör fort och nu är det redan tisdag igen. Skulle precis skriva måndag men kom på mig själv med att det tillochmed redan är tisdag. Skönt. Bara några dagar kvar till helg igen haha. Här hemma är det helg hela veckan nu för tiden. Skönt det med.

Något suddiga eftersom Marcus envisades med att spruta vatten rakt mot mig. Kunde tro att det var menat att träffa mig istället för apan? Hmm...

Våran lilla apanson har varit inne på verkstan nu. Han har fått lite uppmärksamhet och de har fixat med hans lampor. Så det verkar ääääntligen som att det fungerar som det ska nu. Marcus är som ett litet barn och trycker av, på, av, på, av med helljuset bara för att han kan!
Lilla apan, nu älskar vi dig igen. Han fick sig till och med en ordentlig tvätt igår, första gången sedan i höstas. Jag råkade dessutom tvätta min hand med den stenhårda jävla sprutan, det var mindre skönt. Men nu är han ren och fin igen. Man kunde riktigt se hur han log när han spann vidare hemåt sedan. Nu idag har han stått och skrutit och flörtat med sina grannar ute på parkeringen. Jag har allt sett honom när han har showat!

Jag vill iallafall starkt rekommendera den verkstan vi åkte till här på Hammarö faktiskt. Inte så många av er som har nära hit kanske men ni som har ; åk till Jerrys Bilel här i Skoghall. Super trevliga, bra priser, snabba som fan och värda pengarna! De gör desstom allt som behövs på bilen, inte bara el med andra ord.

Nu blir det film innan det är dags att ta natten. Tjingeling på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar