Google

onsdag 6 februari 2013

960 dagar

Vad gör man inte för att tjäna 25 kr och få skjuts till skolan och slippa ta bussen? Jo man går upp kl 6 och är i skolan 1 timme innan man börjar. Extra tid att plugga säger vissa, extra tid att sova och vila säger jag... Är hur trött som helst idag känner jag. Men är ändå skönt att vara igång! Hoppas bara att jag får upp värmen i kroppen snart för jag fryyyyyser ihjäl annars.

Vad händer annars idag? Inte mycket faktiskt. Ska vara i skolan från nu till typ 15.30 och sedan ska jag hem igen. Skönt när Marcus och mina tider matchar, för då får jag skjuts hem haha. När vi kommer hem blir det matlagning, dusch och mys. Ska sova tidigt idag känner jag.

Idag har Marcus och jag varit tillsammans i 960 dagar. Det är nästan 1000 dagar tillsammans! Låter otroligt länge när man ser det så men tiden har gått sjukt fort verkligen. Känns som det var igår vi träffades första gången. Kärleken bara växer för varje dag! <3

Nu ska jag återgå till att sitta här. Läsa bloggar. Lyssna på musik. Läsa min Metro. Kolla lite film. Kanske blunda lite. Hörs när dagen startar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar