Google

onsdag 27 februari 2013

Krångel SJ

Ligger i sängen just nu och fixar med tågbiljetter åt mamma och Adam. Det är ÄNTLIGEN helgen de ska komma nu! Ja alltså inte denna helgen utan helgen efter, den 8e mars. Så nu är det bara att krångel fixa med krångel SJ. Mormor hade fått poäng efter en försenad resa så jag ska använda de när jag bokar resan. Men sjääälvklart ska SJ krångla. Så nu ska jag alldeles strax ringa och boka istället. Det ska tydligen inte räcka att krångla NÄR man reser med dem utan det ska krånglas innan man ens satt foten på perrongen. Dessa jävla biljetter. Men det är iallafall bra att de har öppet till kl 22 så man kan ringa!

Efter jag fått bokat biljetterna ska vi plocka undan lite här hemma innan Marcus morfar kommer hit en sväng. Han behövde hjälp med datorn och så Marcus ska pilla lite med det. Jag hade tänkt bakat något snabbt och lätt tills han kom men det finns ingen tid till det nu - såklart, när jag väl VILL baka så finns det ingen tid? Synd att jag inte fick lite bakgener. 

Nu ska jag jaga fatt i lite dammråttor under sängen och sedan ska jag fortsätta jaga lite SJ råttor (som förhoppningsvis inte gömmer sig under min säng...). Sedan ska jag ta kväll med allt vad det innebär. Typ en kopp te och en filt framför en grym film. Bättre lill-lördag får man leta efter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar