Google

onsdag 27 februari 2013

Edit; Inlägg om SJ

Nu måste jag ändra lite i mitt gamla inlägg men istället för att som en normal person gå in och ändra så skriver jag ett nytt. Har ju så mycket mer onödig information att trycka in i era skallar så varsågod här kommer det!
Ringde SJ och bokade biljetter förut. Och tack till den människan som svarade. Så über trevlig och hjälpsam har jag aldrig pratat med förut. Lyssnade på vad jag sa, kom ihåg namnen jag sa direkt och frågade inte 100 gånger som om hon vore senil. Tänk vad det gör mycket med en människa som faktiskt kommer ihåg vad man säger två sekunder tidigare? Så tack vare henne ändrar jag mitt krångel- SJ inlägg till att skriva Lätta- SJ. Biljetterna bokade med fönsterplats, mejlbekräftelse och sms biljett till mammas telefon. Är det alltid så här enkelt att åka tåg ska jag skrota Apan imorgon. Nej förresten stryk det där sista *stryker...* jag tycker om honom för mycket för att han ska dö.
Men tack SJ för att ni inte gör livet svårt för era resenärer, iallafall en gång på hundra som det inte har varit krångel. Tjoflöjt på det!

Denna apan ska iallafall ALDRIG skrotas!


Nu ska jag gå och attackera min man i soffan. Är lite pussugen. Undra vad han säger om det? "Emmaaa... Jag ser inte Aftonbladet texten?!" eller... "Hej älskling, jag är också pussugen!" 
Vad tror ni?
Jag tror att han kommer säga det sista. Bara för att han är lite söt min Marcus. Återkommer med slutsats. Hmm flashback till NO lektionerna i 9an. Hypotes...Diskussion... Slutsats... BLÄÄÄÄH.

TILL ATTACK.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar