Google

torsdag 28 februari 2013

Hallelujah moment!

Det går att SE ut genom våra fönster nu! Ja ni läste rätt, det går. Jag fick mig ett ryck när Marcus hade kommit hem så nu har jag putsat alla fönster. Eller ja okej alla utom de två innersidorna i vardagsrummet. Har tillochmed gjort utsidan och stått på balkongen i bara shorts och linne. Det var inte kallt men jag gav nog grannarna något att diskutera ett tag framöver. "Hon stod på balkongen NU kl 19.00 och PUTSADE fönstrena! Hon måste vara lite knäpp den där..." Svar JA, jag är lite knäpp dessutom är jag stolt över mig själv. För nu kan jag SE grannarna när de står därute och skvallrar om mig. HA!

Nu ska jag byta om till respektabla brallor och tvinga med mig karln till Chilli. Jaaa ett hallelujah momen till, de har öppnat Chilli här i Karlstad nu! Tror jag iallafall, de har pratat om det ett tag och så läste jag någonstans igår att de har öppnat nu. Så jag ska dit och se om de har MIN (blivande) drömklocka. Så otroligt snygg är den, har redan nu en vision om hur döläcker den kommer vara i vårt vardagsrum. Om jag hittar den så ska jag ta kort och visa er. Annars ska jag leta upp en bild på google, vet att jag har visat den förr.

Har tack och lov inga bildbevis på mina bravader med fönstrena men jag lovar att visa er resultatet imorgon. Jag kan se allt utanför fönstret nu, frågade precis Marcus;
"Har det huset alltid varit där bakom? Ja, bakom all smuts alltså." 
Hahaha nej så illa var det faktiskt inte. Men ni ska få se imorgon hur fint det blev!


Är glad att jag inte behöver göra så där för att putsa. Tänk om man trillar ner?

Tjingeling pling pling nu ska Marcus och jag ut och testa Apan och Jerrys Bilel. Funkar inte ljusen vet jag inte vem jag skrotar först. Bilfan eller verkstadsjäveln.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar