Google

fredag 15 februari 2013

Uppe och hoppar

Ja som rubriken skvallrar om är jag upp och hoppar nu! Har kört igång en diskmaskin, bäddat sängen och plockat undan lite. Nu ska jag koka mig en kopp te och ta fram lite frukost. Idag är det strikt plugg som gäller! Ska försöka att sitta hela dagen med näsan över böckerna och verkligen trycka in informationen i huvudet. Får se hur länge jag orkar i taget dock!

Idag är det fredag och det är såå otroligt skönt kan jag tala om för er. Ska njuta av helgen och bara ha det gött. Tänkte att jag skulle be Marcus åka till Ikea i helgen, eftersom det inte blev igår. Är lite sugen på att bara gå runt och kika och planera på alla möbler. Så roligt att provsitta soffor och provligga sängar! Haha ;)

Så otroligt mysigt sovrum! Och jag som älskar höga sängar skulle älska den!

Idag fyller världens bästa mamma år också, så jag ska ringa henne om en stund! När hon har vaknat till och fått i sig kaffe och så hihi. Men jag tänker att jag skriver ett eget inlägg till henne lite senare! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar