Google

torsdag 7 februari 2013

God kväll,kväll!

Dagarna går så otroligt fort nu för tiden. Nu är det redan ikväll igen och snart dags att krypa ner i sängen. Är super trött och sitter och gnuggar mig i ögonen hela tiden. Mascaran har kladdat och är typ svart runt hela ögonen haha. Så är det när man inte orkar tvätta bort det.

Krupit upp i soffan och myser lite för mig själv. Lite tända ljus och en gammal film som jag har sett typ miljon gånger. Alltid skönt att se gamla filmer och slappa lite. Imorgon ska jag och göra en del till i kursen, nämligen intervjua några barn på en förskola. Lite nervöst är det allt, eftersom jag inte känner varken barnen eller personalen. Hade det varit hemma hade jag haft flera olika ställen att gå till, där jag känner lite folk iallafall haha! Men det ska nog gå bra, ska bli skönt att få det gjort så jag kan ta helg sen!

Tänkte att jag kanske skulle baka lite imorgon, lite bröd eller bullar. Var längesedan nu, och eftersom jag inte äter godis längre så får jag ersätta med något! Hemmabakta bullar är ju aningen bättre iallafall! ;)

Hittar ingen bild på våra bullar som vi bakade för någon månad sen. Så ni får nöja er med fantasi så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar