Google

lördag 9 februari 2013

Lördags morgon...

... när den är som bäst! Eftersom det är helg så gäller det ju varma mackor här hemma. Det är det bästa med helger nu för tiden haha. Idag provade jag något nytt dock! Salami+ tomat + ost = SÅ JÄDRA GOTT. Det var det godaste jag ätit på veckor. Dessutom så förgyller jag min morgon med apelsinjuice till, mmmh bra start på helgen.



Varför är jag uppe så här tidigt på en lördag då? Jo för Marcus ska iväg och pimpla med en kompis så då vaknade jag också såklart. Medan han åkte till stan och skulle fixa lite tillbehör gjorde jag varm choklad så de kan värma sig på isen. Lite otäckt är det att de ska ut på isen alltså... Men de får kolla först att den håller! Haha.

Nu ska jag kika på min sista säsong av Weeds och njuta av helgen. Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar