Google

fredag 22 februari 2013

Freedag

Har precis käkat lite middag och njuter nu av att det är fredag idag. Eftersom det är fredag så passade vi på att mysa med tacos- en av favoriterna här hemma! Det är så sjukt skönt att det är fredag idag för jag är såå trött. Ska sova länge och skönt inatt kan jag lova.

Men innan vi ska sova så ska jag fanimig skruva av benjävlarna på sängen. För jag tänker inte stå där kl 1 inatt och fixa det. Igår ramlade skiten av vid typ 22.30 precis när vi skulle sova. SKJUT MIG. Men nej det var bara att krypa ner på golvet och försöka skruva fast benet igen. Så idag åker skiten ner på golvet, inte lika skönt som att sova lite längre upp men det får vara så nu. Iallafall till vi får råd med en sängstomme.

Lite färg för att pigga upp 
Kul med lite färg i köket nu, lockar fram lite vårkänslor. Tyckte dessutom om de här blommorna så mycket, ser ut som små hjärtan! Vi köpte dessutom en ny kanna på affären förut. Tog inte kort på den men det var en sån där vanlig tillbringare, fast med rosa lock. Lite gulligt tycker jag!

Nu ska jag vila lite i soffan och sedan ska jag ta en promenad eller fixa benen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar