Google

torsdag 14 februari 2013

Överraskningar

Godkväll på er kära bloggläsare. Vilken mysig alla <3 dag jag har haft! Först var jag i skolan vilket egentligen bara var slöseri med tid men skönt att ha ett obligatoriskt moment till överstökat. Marcus slutade ungefär samtidigt som mig idag så han hämtade mig vid skolan- lyyyyx. Så vi passade på att köra hem en kompis som bor på vägen. När vi ska åka och vända börjar Marcus krångla och säger "Det känns som jag sitter på något... Eller?" Så böjer han sig bak i baksätet och drar fram röda rosor till mig! + Ett paket med mazariner. Sååå otroligt gulligt! Vi brukar vara super dåliga på att ge varandra presenter och såna där saker så jag blev jätteglad! Och väldigt överraskad. Såå himla fin kille jag har alltså! <3<3

När vi sedan kom hem så hittade jag nästa överraskning i brevlådan! Ett kurvert (med mormors handstil på) och ett lite tjockare paket (med mammas handstil på). Jag blev jätteförvånad så jag sprang upp i lägenheten och slet upp båda. Mormor hade skickat ett vykort med en hjärtnål och skrivit glad alla <3 dag! Och mamma... Hon hade köpt en liten bok som heter "Till en underbar dotter", och inte bara det. Hon hade skrivit i den, ringat in speciella saker och målat hjärtan. Jag blev så rörd att jag började gråta! Haha fjantigt va... Det var så himla fint och jag blev gör glad när jag tittade på allt hon hade skrivit. Jag ska spara den för alltid! <3 




Så ja jag fick en riktigt romantisk och underbar alla <3 dag! Tack <3 
Nu ligger Marcus däckad i sängen haha, så söt han är. Ligger helt inbäddad i filt + täcke och sover haha. Tänkte jag skulle låta honom sova en stund så han slipper huvudvärk, min lilla pussgurka!

Min älskling <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar