Google

torsdag 28 februari 2013

Brunch en torsdag

Har precis käkat lite frukost/lunch och ska alldeles strax börja städa här hemma. Vi får ju finbesök ända ifrån Falköping imorgon så jag måste göra iordning lite. Det är förvisso inte så mycket att göra men får väl köra en dammsugning och damma lite så är det nog okej. Ska också se så att vi har rena sängkläder åt våra gäster. Ska bli såååå mysigt att de kommer hit! Har inte träffats sedan jul och DET är alldeles för länge! Så nu får vi besök både denna helgen OCH nästa helg, underbart!
Vet inte vad vi ska hitta på dock men det blir väl säkert något roligt. Annars är det bara så himla roligt att de kommer så om vi bara ruttnar här i lägenheten kommer jag ÄNDÅ vara NÖJD.


SÅ här glad kommer jag vara denna helgen OCH nästa! Wiiie <3


Idag ska jag sätta mig ner och kika lite på den nya delkursen som började i början på veckan. Det är ganska mycket även i denna, så det är skönt (nödvändigt!) att kolla upp lite så det blir bra. Hoppas att även denna perioden går fort så är det snart dags för praktik. Börjar bli lite pirrigt men det är ju inte förrän i maj så det är ju ett litet tag kvar. Ska bli så roligt också!

NU ska jag ta tag i städningen och sluta lata mig. Råkade ju somna om imorse efter att Marcus gått, vilket var både skönt och lite dumt haha. Kommer ju aldrig kunna somnna i tid ikväll men det löser väl sig. Får hålla mig sysselsatt så jag blir gör trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar