Google

tisdag 29 januari 2013

Blubb

Nu har en massa timmar sprungit förbi och jag har fått en del gjort faktiskt. Har börjat med maten så ska bara göra det sista strax. Marcus är på väg hem nu så då blir maten perfekt lagom till han kommer. Skönt att ha fått lite rutin på dagen och äta samma tider och så.

Har gjort iordning lite i badrummet och sovrummet och sorterat tvätten nu också. Skönt att få det gjort! Luktar så gott i lägenheten nu när allt är upphängt och sorterat. Funderar på om jag ska fortsätta ha en sminkfri dag eller om jag ska slänga på lite mascara. Det blir nog att jag vilar ögonen idag och är lite hemma-dagig.

Nej nu har jag inte tid att sitta här och fundera på vad jag ska skriva! Maten puttrar på spisen och måste fixa det innan det bränns helt och hållet.

Hahaha jag sitter och kollar på Weeds just nu, den där serien ni vet. Så himla rolig alltså. En riktigt fittig morsa har fått cancer och kom precis på sin typ 10-11 åriga dotter hångla med en kompis hahaha. Hennes min alltså...

/maten kallar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar