Google

tisdag 1 januari 2013

Första dagen på 2013

God eftermiddag!
Antar att nästa alla är bakis idag? Jag är faktiskt inte det och det känns väldigt skönt. Vi var uppe sent igår och skrattade, kikade film och firade det nya året. Marcus smällde av några raketer också och vi var ute och kollade på massa andra. Det smällde typ överallt folk var som tokiga här haha. Men det var väldigt fint på himlen och alla smällarna hör till tycker jag.

Idag har vi bara gått upp och vaknat, vi har börjat kolla på film och käkat frukost. Har dessutom gjort iordning kaoset som var här i lägenheten efter igår. Vi orkade aldrig göra iordning igår så det var helt upp och ner när vi kom upp imorse. Alla kläderna vi hade med oss när vi var i Göteborg låg dessutom i små högar överallt. Men nu är tvätten sorterad och de rena sakerna hänger i garderoben. Det hade jag aldrig kunnat åstadkomma om jag vart bakis! ;)

Nu ska vi kika klart på filmen sedan blir det nog pizza som middag idag. Vi kör på grupptrycket från övriga Sverige och käkar också bakismat idag, trots att vi inte är bakis någon av oss. Kan ändå vara gött att slippa laga mat och slippa diska ännu mer. Diskmaskinen har redan gått en gång idag och kommer få gå ännu mer, så jag är sjukt glad över att vi köpte den förra året!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar