Google

onsdag 9 januari 2013

Ikea besök

Sitter hemma nu och har landat efter dagens äventyr. Har sprungit på Ikea en sväng idag efter skolan. Vi hade faktiskt tagit med oss ett av våra presentkort så vi kunde shoppa lite. Vi ska ju egentligen spara de till en soffa men vi får väl se hur det blir. Jag har nämligen hittat en annan som jag hellre vill ha, men Marcus vill fortfarande ha den så vi får se hur vi ska komma överens. Det blir nog den på Ikea iaf! 

Iallafall åkte vi till Ikea eftersom jag vill ha smålampor att ställa i fönstrena, jag tyckte det blev så himla tomt och mörkt när ljusstakarna försvann så ville ha något att ersätta med. Hittade två stycken urgulliga småisar som jag har placerat i sovrumsfönstret. Vardagsrummet hade vi innan och i köket får "bollen" hänga kvar faktiskt. Men nu är det iallafall mysljus belysning i sovrummet igen, YAY.

Vi har dessutom tröttnat på att hela tiden var korta om bestick så vi investerade i ett till paket med likadana. Vi kikade på lite andra som var ursnygga men det får bli en annan gång. Nu är det bättre att hålla sig till samma kände vi. Jag hittade dessutom en ny orkidé eftersom jag lyckats ta död på våran gamla... Suck. Marcus valde färgen och den blev ljuslila/rosa istället för den mörka vi hade förra gången. Det ÄR bra med lite förändring ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar