Google

fredag 4 januari 2013

Fredag kväll

Landat i soffan framför tvn nu. Vi har ätit för några timmar sen och nu ska vi bara njuta av fredagskvällen. Känner att jag är sjukt trött idag, somnade typ mellan 3-4 imorse och så vart vi uppe vid 11 ungefär så egentligen borde jag inte vara trött men det är jag. Helt sinnes... Måste vända tillbaka dygnet så jag kan bli helt fri från den här sabla förkylningen någon gång, för det har typ kommit tillbaka. Har sjukt ont i halsen tillexempel...?

Nu ska jag skriva min lista lite snabbt och sedan blir det att ta fram lite fredagsmys. Kanske ska poppa lite popcorn idag? Det var länge sedan det, och det matchar mer mitt nyårslöfte hosthost. 

Vi var förresten på både Mio, Jysk, Sommarlagret och Willy:s förut. På Mio hittade jag hur mycket sjukt fint som helst alltså. Ville bara ha med mig allting därifrån. Provade typ alla soffor i hela affären och hittade en som möjligtvis slår den som vi hittat på Ikea...? Hmmm... ;) Hur tycker ni som har handlat på Mio? Är det bra kvalitet och så eller...?
Sen åkte vi till Sommarlagret och där hittade jag massa sjukligt fina tavlor som var svin billiga! Synd bara att man inte har pengar nu, men jag vet iallafall vart vi ska någonstans vid löning! ;) Har dessutom aldrig varit på Sommarlagret så det var riktigt roligt. Speciellt när det fanns så mycket roligt att kika på.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar