Google

onsdag 16 januari 2013

Pluggångest

Är det någon mer som känner igen det här med pluggångest? Jag sitter vid datorn ska börja plugga. Har tagit fram allt jag behöver. Men så ser jag lite disk... lite tvätt... lite skräp... Och helt plötsligt är det mycket roligare att ta tag i istället? Dumma dumma universitets uppgifter, och framför allt DUMMA DUMMA EMMA som inte tar tag i det!

Men nu sitter jag iallafall vid bordet med alla saker. Har fixat med disk, tvätt och sånt så just för tillfället ser jag inget mer som kan distrahera mig! YES. Så ja nu ska jag koppla ur mig från bloggen och facebook några timmar. Även telefonen har jag gömt i sovrummet så jag inte ska störa mig på den! Så nu är det bara jag och mina böcker, + datorn. Rock on!

https://www.flashback.org/t1335187
Tydligen några fler med pluggångest...?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar