Google

onsdag 2 januari 2013

Godmorgon

Är vaken nu och har precis käkat frukost. Jag piskar på Brallis så att han packar så det är klart. Hans tåg går lite innan 3 så det är inte så länge kvar. Det kommer kännas gör tomt och ensamt när han åker hem. Skulle vilja behålla honom här, mamma du får nöja dig med att ha Adam hemma! Jag behöver iallafall minst EN bror häruppe hos mig!

Det märks även på Marcus att han tycker att det kommer bli tråkigt för han larvar sig och bara håller på hela tiden nu. Han hoppar omkring och får oss att skratta och det är ett sätt för honom att visa att han tycker att det är tråkigt, har jag äntligen lärt mig

När Jakob har åkt hem sedan blir det en storstädning här hemma. Det ser bättre ut sen igår när jag fick mig ett ryck men det kan och SKA bli ännu bättre. Vi ska dessutom tvätta ikväll och det ska bli skönt att få tömma tvättkorgen och få rent allting. Ska nog passa på att tvätta lakanen också eftersom vi hade med oss både täcke och kuddar när vi var i Göteborg. 

See ya later, nu ska jag tjöta lite med Jakob innan han åker, buuhuuu.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar