Google

fredag 11 januari 2013

Önskar mig

Avslutar en dag/kväll full med plugg och slår mig ner framför en film tillsammans med älsklingen. Ska bli skönt att sätta sig ner och varva ner, skratta lite och bara mysa. Så skönt att det är fredag också! Hoppas att ni andra också har haft en bra fredag.

Idag har vi upptäckt en ny del av Skoghall också! På våran promenad förut så gick vi bort från vårt bostadsområde och bakom Ica och in bland massa radhus. Alltid lika roligt att upptäcka nya vägar att lära känna. Det är det som är det bästa med att gå ut och gå! Att få se alla små "smultronställen" haha.

Det verkar som ni gillade mitt tidigare inlägg? Var väldigt många som hade läst det faktiskt, vilket är väldigt roligt! Men det är kanske så jag ska skriva...? Lite längre inlägg och bilder? Vad tycker ni? Ni ÄR fruktansvärt dåliga på att kommentera förresten! Så nu önskar jag lite kommentarer om vad ni vill läsa mer om? Eller mindre om? Så kan jag försöka anpassa mig lite. Alltid roligt med tips eftersom den fruktade bloggtorkan alltid ligger och lurar runt hörnet.



Imorgon har jag tänkt ge mig själv en riktig dag att plugga, fixa mina naglar, fixa håret, sminka mig och göra mig lite fräsch. Så man känner sig som en människa igen! Ibland får man gå omkring osminkad och i mjukisar men inte för länge. Då blir man FÖR sunkig faktiskt.

Så nu önskar jag mig kommentarer om vad ni vill läsa mer om, eller mindre. Känn pressen! Funkar även att kommentera på fejjan för er som har mig där :) Ni som inte har mig där är välkomna att lägga till eller att kommentera här! Är faktiskt inte sååå jobbigt!

önskemål?

2 kommentarer:

  1. Jag skulle vilja läsa om hur ditt liv ser ut om tio år om du får bestämma fritt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va kul! :) Ja de ska jag skriva om då :D

      Radera