Google

fredag 4 januari 2013

...Vänt på dygnet...

Nu ska jag överlämna nattsuddandet till pojkarna och gå och slänga mig i sängen. Klockan är faktiskt kvart i tre och jag är trött, borde vara halft död, men är ganska pigg ändå? Kommer lätt somna men inte så att jag håller på att somna sittande direkt. Måste vända på dessa nattsudderier... Är inte bra på något vis faktiskt.

Har suttit på nätet nu de senaste timmarna och kikat på lite olika saker. Lite av de lade jag ju upp i ett inlägg nyss men vissa andra saker håller jag privat än så länge. Får se hur det går så kanske det dyker upp här i bloggen senare ;)

Imorgon ska jag försöka övertala Marcus att åka till Mio och Jysk. Inte för att det finns några pengar att köpa något men det är alltid super kul att kika. Drömma lite om hur det skulle kunna se ut och hur det kommer att se ut! Det är dessutom kul att klämma och känna på på saker som man vill köpa sen. Typ soffan jag hittade på nätet nyss. Läskigt hur enkelt det hade varit att klicka hem den alltså...?

Nej nu ska jag sluta mitt ordspyande inlägg och gå och lägga mig. Imorgon ska vi upp och hoppa och hitta på lite saker. Uppdaterar er under dagen ofc. 

Sov så gott pussisar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar