Google

söndag 27 januari 2013

Helgen är borta

Oj vad usel jag har varit på att blogga nu igen. Jag glömmer liksom bort det och när jag väl kommer på det så orkar jag inte ta fram datorn och krångla. Men nu tar jag mig lite tid och skriver!
Helgen har gått super fort och imorgon är det måndag- igen. Det känns piss att veckorna riktigt segar sig fram och helgerna bara rusar och sedan försvinner lika snabbt. Men det ändrar väl sig så småningom kanske haha.

Vi har precis vart super duktiga och städat hela lägenheten. Vi började imorse men sedan fastnade vi i Californication och därmed sköts det upp lite. Men nu har vi gjort det och det är grymt skönt. Ska till affären en snabbis nu och köpa bröd + lite annat och sedan blir det duschen. Vi ska dessutom fixa tvätten på vägen ner också. Skönt att vara effektiv och göra allt på en gång.

Vad har ni gjort i helgen? Hoppas ni har haft en lika mysig och skön som jag har haft. Marcus och jag har bara myst och varit med varandra. Man kommer verkligen ihåg varför man älskar varandra så mycket under såna här helger. Trots bråk och annat så kommer jag alltid älska honom lika mycket.



/tvätten kallar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar