Google

fredag 4 januari 2013

Ugglor i mossen

Godmiddag. Har varit ute på promenad och varit med Marcus på vårdcentralen nu på morgonen. Det gick som smort och nu är det av checkat från hans lista haha. Nu ska vi börja med lite lunch och sedan ska vi åka ut en sväng. Är sugen på Mio och lite så som jag nämnde igår...

Vad gör ni på morgonen egentligen? När jag vaknade imorse och kollade på min statistik så såg jag att jag redan vid typ 11 imorse hade mer än hälften av min statistik igår? Antingen är ni sjukt morgonpigga eller riktiga nattugglor! Inte för att jag klagar dock, det är bara sjukt roligt! Älskar att min statistik går uppåt och uppåt, och ibland håller den sig på samma hela tiden haha. ;)

Käkade en frukost som jag typ inte ätit på fler år...?
 Hallonkräm! När åt man det sist liksom? Visst det är en sjukt onyttig och dålig frukost, går helt emot mitt nyårslöfte, men ibland måste man få uppleva gamla goda minnen. 
 Nej nu blir det lunch för hela slanten!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar