Google

fredag 18 januari 2013

SISTA på listan?!

Shit pommesfrites! Det är sista punkten på listan idag, alltså kommer jag att för första gången AVSLUTA en lista! Tjohoo. Grym jag har varit som har fortsatt med det här. Så nu får ni vara stolta över mig faktiskt!

Solsemester/skidsemester?

Japp denna är inte speciellt svår för mig egentligen. Jag har aldrig åkt skidor i mitt liv. Bara pulka vilket är sjuuukt roligt. Så jag har med andra ord aldrig varit i varken Sälen, Branäs eller vart tusan man åker. Så SOLSEMESTER it is<3
Fast det är först nu på senare år som jag har börjat uppskatta värme och sol med. När jag har varit utomlands de andra gångerna har jag bara legat i skuggan och typ längtat hem. 

Men resan till Turkiet ändrade mig (iallafall lite) så nu längtar jag verkligen efter att få resa. Åka till något varmt land och bara njuta av värmen och allt underbart som hör till det. Käka god mat, dricka dricka, solaaa och bada hela tiden! 

Så SOLklart SOLSEMESTER. 

(Nu måste jag skynda mig !)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar