Google

måndag 7 januari 2013

Lockat håret + mat

Kom in från dagens promenad för en stund sen. Har satt igång maten så sitter i soffan och passar på att blogga medan det sköter sig självt en stund. Det är alldeles strax klart och det luktar så där gott i hela lägenheten nu. Är skit hungrig så ska bli riktigt gott med mat!
Vi gick en ny väg förut och kollade på vattnet medan vi gick. Det är otroligt fint här i Skoghall ändå! Vi passade på att prata om ämnen som vi diskuterat här hemma men inte känner att vi är klara med. Så vi glömde av tiden helt enkelt, det är skönt när man kommer in i den där sköna gången så man inte ens känner att man går!

Innan vi gick på promenad så provade jag på att locka håret med plattången som jag pratade om igår...? Det gick faktiskt över förväntan och jag blev riktigt nöjd. Hann bara göra ena sidan innan vi skulle ut men det blev gör bra faktiskt! Man ser tydlig skillnad tycker iallafall jag! 
Rätt enkelt att se vilken sida som är "lockad" ;)
Nu efter maten tänkte jag att jag skulle försöka göra nästa sida om det inte har hunnit trassla ihop sig. Kör ju med hästsvans när vi är ute och går så jag slipper få håret i ansiktet och för att slippa göra om knuten varje fem meter.

Åh Marcus har gjort citronvatten till mig nu! Kan det bli en godare mat...? Lax i citronsås, potatis, broccoli och citronvatten! Mmmm sweet sweet monday! ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar