Google

fredag 11 januari 2013

#26

Varför började jag att blogga?

Jag har bloggat i ungefär två år nu. Visserligen sporadiskt och med lite uppehåll här och där men jag hänger i än så länge! Jag har även bytt bloggsidor typ 3 gånger eftersom jag inte riktigt gillade de andra. Först skrev jag på bloggplatsen och sen på blogg. Men nu är jag nöjd användare på blogspot! 







Anledningen till att jag började blogga var nog att Marcus syster hade börjat och jag tyckte det verkade så roligt. Jag har alltid älskat att skriva om tycker att det är roligt att skriva om mina tankar och funderingar, så att blogga blev snabbt en vana. 




Jag har aldrig ångrat att jag börjat blogga och jag har heller aldrig ångrat något som jag skrivit i bloggen. Jag har visserligen bilder som jag undrar varför jag la upp?! men inget värre än så, vilket är väldigt skönt. Bloggen är också ett sätt för mig att gå tillbaka och uppleva gamla minnen och hämta gamla bilder. Det är svårt att ha alla bilder och ord på datorn så då är det perfekt med en blogg att ventilera sig i. 

Ibland önskar jag att jag hade en "anonym" blogg där jag kan skriva om alla personliga saker som jag inte riktigt vill ska komma ut bland alla. Fast oftast är det skönt att fokusera på de bra sakerna här, för då kan man även fokusera på det bra här ute i det verkliga livet också ;)

 Så jag hoppas ni fortsätter njuta av min blogg- för det gör jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar