Google

söndag 6 januari 2013

Res längtan!

Marcus och jag började prata om olika resmål och jag fastnade på apollo.se och började kika runt på resor. Man blir så sjuuuk när man sitter så här och läser alla omdömen och kollar på alla underbara bilder. Jag vill också! Det var bara typ 1½ år sedan mamma, Jakob och jag var i Turkiet men det känns som igår. Jag längtar så sjukt mycket tillbaka, det var det bästa hotellet alltså!
Hotell Beach Club Dogany på apollo ifall ni vill kika och drömma er bort som jag!

Nu blir det att spara pengar till en resa. Det finns så mycket saker jag vill ha just nu känner jag, så det är bara att sätta igång. Skulle passa otroligt bra med en lottovinst på några miljoner just nu alltså! Så ifall det är någon som har någon lott MED vinst på så hör av er! ;)

Men jag menar kolla in det här hotellet...? Hotell Gran Kaptan ser ju helt underbart ut där.
Fast nu har jag varit i Turkiet två gånger så skulle vilja åka till typ Grekland och se hur det är där. Har hört att det är så otroligt fint där så det blir nog dit vi åker när vi någon gång ska resa.


Bilder från mammas, Jakobs och min resa!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar