Google

onsdag 23 januari 2013

I Surrender

Jag erkänner mig besegrad och går och släcker ner i sovrummet och kryper ner under täcket. Det känns som att huvudvärken som började där har blivit värre och nu är litet stänk av migrän? Huvudet blixtrar när jag kisar i ljuset och det blir värre när det är ljust. Hoppas bara att detta är för att jag har druckit lite eller så, och att det är borta imorgon.

Det blev inga vidare lockar efter duschen, men mitt mirakelschampo gjorde dock under med mitt kråkbo till hår. Så det får vara i en fläta till imorgon så gör vi ett nytt försök då. Hoppas det blir bättre när det har torkat och fått lugna sig lite under natten. Ibland tror jag att mitt hår har både eget liv och personlighet...? För det vill aldrig göra som jag vill. Knepigt.

Nej nu ska jag ge mig och gå och sova. Blir lite mys med Marcus innan vi kommer däcka båda två. Jag håller förresten tummarna för att det kommer vara varmare imorgon, jag orkar inte med typ -17 imorgon med...

Well, talk soon!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar