Google

onsdag 23 januari 2013

Seg på bloggandet

Tjolahoppsan sa.
Håller på med lite middag nu och passar på att blogga under tiden. Har liksom tappat lite ämnen att skriva om...? Tillfällig svacka förmodligen så jag kommer nog tillbaka snart.

Idag har det iallafall varit en kortis i skolan, väldigt skönt faktiskt. Så sen jag kom hem har jag bara njutit av ensamheten. Har haft lite huvudvärk så låg på sängen under filt + täcke en stund. Hoppas att det bara är tillfälligt så jag inte blir sjuk. Är verkligen inte läge för det nu. Har skit mycket i skolan så kan inte missa en enda dag känns det som!

Har iallafall fått lite koll på läget nu i eftermiddag, + att jag har anmält mig till tentan som är om ungefär en månad. Hoppas på att vi kommer få mer info om den också, så man slipper ha panik haha.

Nu ska jag tillbaka till maten och invänta mannen i huset.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar