Google

lördag 5 januari 2013

Tack Mia!

Fick ett sånt roligt meddelande på facebook tidigare idag som jag också totalt hade missat insåg jag nyss. Det var såklart Mia som hade länkat något ifrån aftonbladet. Hon tyckte artikeln stämde så bra in på mig så jag bara skrattade när jag såg det.

http://www.aftonbladet.se/halsa/mage/article10264348.ab


Jag som springer på toa (tydligen onormalt mycket HAHAH?) ska tydligen gå i kissterapi? Hahah det var det roligaste jag läst. Går ju alltid på toa ofta och alla pikar mig om det hela tiden. Men det finns tydligen folk som är mer oroliga för det än vad jag är...? För jag tänker inte gå på någon kisstearpi OCH jag tänker fortsätta kissa lika mycket (förmodligen)! Hahah

Men det var ett sjukt roligt meddelande så tack Mia för skrattet! ;D hahah


bild från i somras i Ytterby

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar